Hoşçakal 23 Yaşım, Hoşgeldin 24 Yaşım...


Hoşça kal 23 yaşım,

Müthiş tecrübelere şahit oldum seninle, iyisi de oldu kötüsü de oldu.
Hepsinden dersler çıkardım, hepsini kabullendim, hepsine teşekkür ettim ve hepsini affettim.
(Af kısmı henüz içselleşmemiş olsa da, temennim içsel olarak affedip O'na havale edebilmek. Çünkü, "şüphesiz O her şeyi gören ve bilendir")
Hediye gelen kitabımdan kendime bir şiir tutmak istedim, kitabı sıkıca kapatıp hızlıca açınca karşıma şu satırlar çıkıverdi;

"Hayatta hiç bir zaman kafamızdaki kadar harikulade şeyler olmayacağını henüz idrak etmemiştim."
-Sabahattin Ali / "Kürk Mantolu Madonna"
Evet 23 sene boyunca kafamdaki uçsuz bucaksız hayat sahnesinde hep harikulade şeyler hayal etmiştim.
Çoğu olmadı mı? Bin şükür oldu!
Ama, yaş ilerledikçe ve sık sık eskiye özlem arttıkça; hayatın kafamın içi kadar güzel olmadığını; kötü insanların, kötü dillerin, kötü gözlerin olduğunu görebilir oldum. 
Hiç bir beklentim yok gelecek yaşlarımdan.


Alkışı duydum, ihaneti gördüm. Sesim de oldu, sessizliğimde...
Sevdiklerim yanımdan gitmesin, suyumu kazanıp, ekmeğimi bölüşüp de yiyeyim yeter.
Ben sanırım, bu sene büyüdüm.
Hoş geldin 24 yaşım.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

#EloveGGeziyor // BODRUM

Bülent Gardiyanoğlu'nun: "Farkındalık ve Mucizeler" Seminerinden...